Universidade do Minho  

           
 
  Autenticação/Login
 
homepage
mapa do site
como chegar
contactos
   
  imprimir
 
voltar 
2º Conversas da Raia - Homenagem ao Prof. Doutor José Marques - Apresentação do livro Alto-Minho e Galiza. Estudos Históricos
Salão Nobre da Câmara Municipal de Melgaço sábado, 28-10-2017
No âmbito da realização do 2º Conversas na Raia, este ano realizado em Melgaço, a Casa Museu de Monção, Unidade Cultural da Universidade do Minho e o Município de Melgaço, em iniciativa conjunta com o Consello da Cultura Galega vão proceder ao lançamento da obra do Prof. José Marques intitulada Alto-Minho e Galiza. Estudos Históricos
  2º Conversas da Raia - Homenagem ao Prof. Doutor José Marques - Apresentação do livro Alto-Minho e Galiza. Estudos Históricos   
 
No âmbito da realização do 2º Conversas na Raia, a Casa Museu de Monção, Unidade Cultural da Universidade do Minho e o Município de Melgaço, em iniciativa conjunta com o Consello da Cultura Galega vão proceder ao lançamento da obra do Prof. José Marques intitulada Alto-Minho e Galiza. Estudos Históricos, no dia 28 de outubro (sábado), pelas 15h00 no Salão Nobre da Câmara Municipal de Melgaço, conforme programa detalhado que se segue.

O Prof. José Marques, dispensa apresentações, é um dos mais ilustres investigadores da História e Cultura do Alto Minho. Ao longo da sua vida foi colaborando intensamente com as iniciativas dos diversos municípios alto minhotos, quer através das bibliotecas, quer dos arquivos municipais em imensas iniciativas.


2º Conversas da Raia

Homenagem ao Prof. Doutor José Marques 
Apresentação do livro Alto-Minho e Galiza. Estudos Históricos

Salão Nobre da Câmara Municipal de Melgaço

Dia 28 outubro (sábado)

15h00 - Sessão de abertura:
Dr. Manuel Baptista Calçada Pombal - Presidente da Câmara Municipal de Melgaço
Prof. Doutor José Viriato Capela - Presidente da Casa Museu de Monção
Prof. Doutor Ramon Villares - Presidente do Consello da Cultura Galega

16h00 - Padre Carlos Vaz - Apresentação do Prof. Doutor José Marques

16h30 - Apresentação do Livro Alto-Minho e Galiza. Estudos Históricos pelo Prof. Doutor Fernando López Alsina - Universidade de Santiago de Compostela

17h00 - Apresentação do Projeto Gallaecia Monumenta Historica pela Profª Rosario Alvarez -  Vice Presidente do Consello da Cultura Galega.

17h30 - Momento musical por - Rodrigo Romaní trio - composto por Beatriz Martínez (arpa), Xulia Feixoo (percussões) e Rodrigo Romani (arpa e voz).

18h00 - Encerramento

Alvarinho de Honra


Programa do Momento Musical:
Torres no ár (R. Romaní)
Vaiven dos pilros bule-bule (R. Romaní)
Indo de cara á Grixoa (Tradicional)
Pasacalles do Canizo e Ribeirana de O Covelo (Tradicional)
Loliña e Jotabé (Tradicional-Melo Suarez) 


Curriculum dos Músicos:

Rodrigo Romani 
«é un músico coñecido para o público galego e español, primordialmente entre os amantes da música de raíz , polo seu traballo como fundador do grupo Milladoiro , co que percorreu o mundo durante vinte anos , promovendo o uso do arpacéltica na música galega e colaborando con artistas e orquestras de primeira fila por todo o planeta. 
Nomes como Bill Whelan (Riverdance), Liam O'Flynn, the English Chamber Orchestra,a RTE Orchestra, a Orquestra Sinfónica de Galicia , etc... reclamaron a presenza de Rodrigo Romani como solista de arpa para diferentes proxectos. 
Produtor, compositor, educador, director de orquestra, comunicador, Rodrigo é tamén produtor dos primeiros traballos de artistas como Susana Seivane ou Treixadura, compositor galardoado cun Goya e un Maria Casares entre outros premios, fundador eeducador na E-Trad, Escola de Música Folk e Tradicional de Vigo onde ensinou arpa, directorda primeira orquestra española de folk, Sondeseu, e promotor da world music através dos seus programas na radio pública de Galicia.
Gravou unha ducia de álbums con Milladoiro, e ten participado noutras formacións como Lizgairo, alcanzando dirferentes galardóns e nomeamentos polas súas gravacións endiversos países . 
Como solista publicou tres traballos: Albeida (2001), Cantos Caucanos (2003) e As Arpas de Breogán (2012).

Beatriz Martínez 
Comezou a estudar o arpa na E-Trad, Escola de Música Folk e Tradicional de Vigo in 2005 co prestixioso arpista Rodrigo Romaní. 
Forma parte da Orquestra Folk Sondeseucoa que gravou dous discos (Barlovento 2010, Danzas Brancas 2014)
Especialízase en música tradicional galega e no seu último ano de estudos funda GHAVETA, cuarteto folk que grava o traballo DISQUE en 2015.
Participou en festivais internacionais como Lorient, Céltica, Celtic Connections Glasgow, Festival Internacional de Arpa Vila de Noia (2014,2015) Galicia, Folkez Blai (Ermua) e o International Festival of Harps en Dinán, Bretaña.
Beatriz ensina arpa céltica e raliza concertos en solitario asi como actividades de divulgacióndo arpa.

http://www.rodrigoromani.com/
https://youtu.be/wB6LYbfdc5I

«O concerto de Rodrigo Romaní a duo con Beatriz Martínez presenta unha combinación baseada no virtuosismo dos arranxos de materiais tradicionais e de composición propiacon elementos de acusada intención rítmica desde a frescura e a forza da interpretación, adiantando un repertorio que pronto se verá reflectido nun novo traballo discográfico. 
Foi estreado no I Achill International Harp Festival 2016, en Irlanda, compartindo cartelcon figuras da talla de Ismael Ledesma, Laoise Kelly ou Mary MacMaster».

Xulia Feixoo:
Licenciada em História da Arte, especialidade História da Música (Universidade de Santiago de Compostela, 2010) e Titulada Superior em Etnomusicologia (Conservatório Superior de Música de Vigo).
Desde 2008 e até 2011 foi directora da secção de percussão e percusionista da banda de gaitas Xarabal, em que participou nos festivais europeus mais importantes de música folk: o Festival Interceltique de Lorient (2008), o Festival do Mundo Celta de Ortigueira (2009) e o Festival Peuples Minoritaires de Aosta (2011), entre outros.


Organização:
Casa Museu de Monção/Universidade do Minho
Consello da Cultura Galega
Câmara Municipal de Melgaço
 
voltar 
 
  © 2024 Universidade do Minho  - Termos Legais  - actualizado por CMM Símbolo de Acessibilidade na Web D.